vineri, 11 februarie 2011

Nebunia discount-urilor

Inainte de a incepe sa vand sisteme de invelitori cu ajutorul internetului , credeam ca suntem un popor innebunit dupa haine , haine pe care nu avem bani sa le cumparam in timpul anului si de aceea , in timpul perioadei de reduceri profitam de super ofertele afisate si ne umplem sifonierele .

Gresit , noi nu suntem un popor innebunit dupa haine , noi suntem un popor innebunit dupa reduceri si discount-uri , dupa rosu , dupa un “ reducere X % “ , unde X trebuie sa aiba o valoare neaparat mai mare de 60 .

Nu mi-a placut niciodata modul in care isi promoveaza unele magazine promotiile . Cresc preturile cu o zi inainte de “ MAREA REDUCERE “ , dupa care afiseaza un “ DISCOUNT  70% “ si in final observi ca daca inainte obiectul pe care doreai sa il cumperi costa 200 RON , acum dupa o reducere de 70% costa 180 RON  (A DRACULUI MATEMATICA ).

Acesta a fost motivul pentru care nu am vrut sa procedez asa cu produsele pe care le comercializez ( materiale pentru acoperis ), in consecinta m-am hotarat sa afisez, pe site-ul meu ,cel mai bun prêt la care pot vinde ( astfel incat sa fie inca o afacere si nu un act de caritate ).

REZULTATUL A FOST DEZASTRUOS !!!

Din totalul celor care sunau sau trimiteau un mail ( o cerere de oferta ), aproximativ 80% intrebau ceva de genul “ care e discount-ul maxim pe care il pot oferi ? ” . Pe ei nu pretul produsului ii interesa , ci discount-ul maxim , discount care trebuia sa fie cel putin 20%  “ ca sa cumpar de la dvs. “ . Cand spuneam ca acela e pretul de vanzare si ca nu se mai poate face nici un discount ( decat pentru o cantitate mare ) , toti imi spuneau ca nu stiu sa vand , nu stiu sa fac afaceri , etc. , dar nu se uitau ca acelasi produs la mine costa cu 5% mai putin decat la unul din concurentii mei , concurent care ii facuse un discount de 25% .

Mi-am dat seama ca eu gresesc si ca e foarte adevarata zicala “ la Roma poarta-te ca un roman “ , asa ca am crescut preturile de lista dar am afisat discount-uri mari . ALTA VIATA!!!  Erau unii innebuniti sa cumpere materialele ca poate “ se termina promotia “ si cu o asemena sansa nu te intalnesti de multe ori in viata . Daca “ma ducea capul” mai demult si aveam si posibilitati , as fi angajat un turc pe partea de vanzari si azi eram unul dintre primii zece vanzatori de tabla din tara .

In concluzie , in loc sa cautati afise cu “ discount 70% “ ( care oricum sunt barba ), mai bine comparati in detaliu ofertele de prêt ale mai multor firme . In cazul in care aveti intrebari legate de una sau mai multe componente din oferta nu ezitati sa intrebati . Doar asa puteti lua cea mai buna decizie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu